9. 2. 2018

Kavárenský povaleč

Nejednou už mi bylo řečeno, abych udělala kavárenský průvodce po Praze. Za a) strašně mi to lichotí, že lidi ode mě chtějí tipy na kavárny, za b) je to náročná práce. Kavárna stojí čas a peníze a jako student jsem v jisté časové i finanční tísni, ale co si budem...na cappucino a dort se vždycky peníze najdou. 
A tak jsem se dnesk rozhodla napsat o mojí čerstvý lásce k nový kavárně. Je hned u Žižkovský věže, takže lokalita hispter Žižkova. Kousek pěšky od Jířáku a nebo kus pěšky (ale do kopce) z Husinecký. Mojí novou láskou procházející přes žaludek je pobočka Bistro 8 - Vinohrady. 
Ironie je, že v původním Bistru 8 na Letný jsem v životě nebyla a jen jednou prošla okolo. Nejsem člověk z Letný (ikdyž Bio Oko a Café Jedna jsou moji favoriti), já jsem Vinohradskej kavárník. Nemůžu teda srovnávat s originálním Bistrem 8, ale co...Vinohradský Bistro mě naprosto uchvátilo. Láska na první pohled. Nabídka, chuť, prostředí, vibes, výběr nábytku...všechno! Takže já mám teď novou oblíbenou kavárnu a nechci chodit nikam jinam. Zbytek nechám na fotkách. 

Ne nadarmo se řiká, že láska prochází žaludkem. <3

Konec hlášení.




Žádné komentáře:

Okomentovat